معاون برنامه ریزی فرمانداردهلران: ۳۹ درصد از تعهد اشتغال این شهرستان در4ماهه اول سال جاری محقق شده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۵۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست نادری اظهار داشت: تعهد اشتغال امسال این شهرستان یک هزار و ۱۳۴ نفر پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۴۲ نفر از این تعهد طبق اطلاعات ثبت‌ شده در سامانه رصد محقق شده است، افزود: این میزان عملکرد نشان از تحقق ۳۹ درصدی اشتغال شهرستان دارد.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداردهلران یادآور شد: این میزان اشتغال از محل اعطای تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی تبصره های ۱۶ و ۱۸ محقق شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه نیزگفت:ایجاد، تثبیت و توسعه اشتغال ازموضوعات مهمی هستند که باید از سوی اعضای کارگروه و دستگاه های متولی پیگیری شوند.

 

سرهنگ علی خاسرو افزود: پروژه بازیافت برای زنان بی سرپرست در شهرک صنعتی و بازارچه عرضه صنایع دستی زنان بی سرپرست از طرح‌هایی هستند که در راستای اشتغال در دستور کار سپاه قرار دارند.

 

مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دهلران هم گفت:سال گذشته تعداد ۲۴۲ طرح مشاغل خانگی ازسوی چهار دستگاه از جمله صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی ؛صنایع دستی و گردشگری، جهادکشاورزی و ارشاد اسلامی با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی و پرداخت شده است.

 

روشن امری افزود:سال جاری برای شرکت های نفت،گاز وپتروشیمی هدف گذاری اشتغال صورت گرفته و با ایجاد اشتغال جدید و جذب نیرو،شرکت های منطقه موظف به ثبت اطلاعات آنها در سامانه رصد اشتغال کشورخواهند بود.

 

ارسال نظرات